ZAJAZD CARLSBERG

Wykwaterowanie do 11:00

Zajazd Carlsberg Karłów pokoje gościnne

Zajazd Carlsberg w Karłowie

Serdecznie zapraszamy do Zajazdu Karłów - Carlsberg prowadzonego od wielu lat przez panią Irenę Sznajder. Nazwa “Carlsberg” to stara oryginalna nazwa Karłowa, który jest turystyczną miejscowością znajdującą się pod Szczelińcem Wielkim - najwyższy szczyt Gór Stołowych.
Nasz zajazd jest doskonałym miejscem wypoczynkowym oraz wspaniałą bazą wypadową do zwiedzania okolicznych atrakcji turystycznych. Nasza oferta skierowana jest dla gości indywidualnych jak i grup zorganizowanych. Spokojne otoczenie naszego obiektu oraz wiele okolicznych atrakcji sprawi, że pobyt u nas stanie się niezapomnianą przygodą.

W 1984 roku kiedy zaczynaliśmy przygodę z gastronomia, stała w tym miejscu stara plackarnia z ławeczkami na zewnątrz. Nazwaliśmy ją “Bar Przydrożny”. Czasy były takie jakie były, więc nasze menu składało się z tego co można było do kupienia na rynku, serwowaliśmy placki ziemniaczane, frytki, krupniok, czasami “po znajomości” dostało się rybę. W tamtych czasach nasz bar czynny był sezonowo od maja do października. Słysząc często pochwały naszych gości odnoście naszych potraw, postanowiliśmy wybudować salę dla naszych klientów. Inwestycję zaczęliśmy w maju 1996 roku, a już w grudniu tego roku zorganizowaliśmy sylwestra. Ukazały się pochlebne opisy naszego baru w przewodnikach, między innymi w przewodniku “Pascala”Dziś nasza restauracja dysponuje 70 miejscami na 2 salach oraz 40 na tarasach, posiadamy miejsce na grilla oraz ognisko. naszym klientom oferujemy bardzo bogate menu.